Geschiktheid voor retourneren: Vanwege het op maat gemaakte karakter van onze producten kunnen we alleen retourzendingen accepteren als het artikel beschadigd of defect is of kwaliteitsproblemen vertoont, zoals een slechte afdruk. We kunnen geen retourzendingen accepteren vanwege spijt van de koper of een onjuiste maatkeuze.
Retourproces: Als je een product wilt retourneren, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op. Gebruik de knop 'Retour aanvragen' op onze website.
Bewijs van probleem: Voor een soepel retourproces kunnen we je vragen om fotografisch bewijs te leveren van de schade of het kwaliteitsprobleem.
Terugbetalingen en omruilingen: Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij je op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling. Indien goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op je oorspronkelijke betaalmethode. Als alternatief kunnen wij een ruil aanbieden.